Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Bo A Orm - 6 januari 2010 19:14



  


Ska till vuxendagiset i morgon.

Har vänt på dygnet så det kommer bli krig med väckarklockan i morgon.

Huga.

Vaknade i natt av att jag var alldeles genomsvettig och sjöblöt.

Var helt säker på att ha fått någon djungelsjukdom med extrem hög feber och allt vad det innebär.

Kunde knappt andas.

Kände mig nästan kokt.

Svetten rann i pannan.

Märkligt.

Hade inte alls sett detta komma.

Kanske Väninnan hade fått rätt ?!

Läskigt.

Väninnan brukar nämligen  klaga på min utomhusutstyrsel.

-"DU HAR FÖR LITE KLÄDER PÅ DIG, vrålar hon typ ngn gång per dag.

-"Och ändå är det JAG som blir sjuk".

 Väninnan,som ser ut som en Michelingubbe då hon går ut och är helt omöjlig att känna igen,då det bara är näsan som sticker fram, är den som ofta blir förkyld.

Idag sa hon att hon trodde mina föräldrar tappat mig i en snödriva som nyfödd och att jag därför klarar mig så bra i kyla.

Vilket påhopp.

Det där med djungelsjukdomen ja.

Var visst ingen.

Tydligen hade fastighetsägaren skruvat upp värmen i huset.

26 grader bara sådär.

Nå värre.


God Kväll










Ovido - Quiz & Flashcards