Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Bo A Orm - 2 januari 2010 20:50

  


Vart tusan tog svininfluensan vägen ???

Inte ett ord hörs om den längre.

Stannade den kvar på andra sidan när vi gick över till 2010?

Är den helt enkelt död och begraven nu?

Det kanske finns någon nyare influensa med ännu något djurnamn vi kan förvänta oss?

Sen undrar jag..vem kommer på dessa namn??

Det är fågelsjuka, galna kosjukan, svininfluensan..you name it.

Min teori är, att det är någon stackars överflödig medmänniska från Ikea som blivt omplacerad.

Är ganska säker att det är så.

Faktiskt.


God Kväll


Av Bo A Orm - 2 januari 2010 09:00

   

Förstår mig inte på dagens mode.

Beror väl på att jag levt alldeles för länge och börjar närma mig kärring.

Kanske är jag redan där.

Kan någon vänlig människa förklara vad det är som är så himla trendigt att ha byxorna nedhasade halvvägs till trottoaren och visa kalsongerna.?

De finns de som är ÄNNU trendigare och visar sin håriga rumpa också.

Himla bussigt.

Ännu mer bussigt är det när dessa modemedvetna skapelser av någon anledning böjer sig ner och fram och exponerar hela kalaset.

Nå värre.

Finns inget för fantasin längre.

Sorgligt.


God Morgon








Ovido - Quiz & Flashcards